Veel gestelde vragen

We hebben de veel gestelde vragen en antwoorden voor u op een rij gezet zodat geen enkele vraag onbeantwoord zal blijven.

Welke betaalmogelijkheden heb ik bij GSM Schagen?

Het is mogelijk om bij ons met contact geld te betalen maar u kunt ook bij ons pinnen. Dit kost niets extra's.

Hoe kan ik GSM Schagen bereiken?

GSM Schagen is gevestigd in het winkelcentrum van Schagen, waardoor het gemakkelijk met de auto te bereiken is.
Let op: Onze winkel is gevestigd aan een blauwe zone, u heeft hier dus een blauwe kaart nodig om te parkeren.

Contactinformatie:
GSM Schagen
Nieuwe Laagzijde 51
1741 GG Schagen
Tel: 0224-227-495
E-mail: info@gsmschagen.nl

Welke garantie biedt GSM Schagen mij?

GSM Schagen biedt u ten alle tijden drie maanden garantie op de uitgevoerde reparatie van uw smartphone of tablet.

Wat zijn de openingstijden?

GSM Schagen is iedere maandag tot en met zaterdag geopend.

Openingstijden
Maandag: 13.00 – 17.30 uur
Dinsdag: 09.30 – 17.30 uur
Woensdag: 09.30 – 17.30 uur
Donderdag: 09.30 – 17.30 uur
Vrijdag: 09.30 – 21.00 uur
Zaterdag: 09.30 – 17.00 uur
Zondag: Gesloten

Zijn er parkeermogelijkheden in de buurt?

In het centrum van Schagen geldt een blauwe zone. Wilt u hier parkeren, dan heeft u een parkeerschijf nodig. Hiermee kunt u in de blauwe zone gratis een uur parkeren.

Hoe gaat GSM Schagen om met mijn persoonlijke gegevens?

GSM Schagen gaat uiterst vertrouwelijk met uw persoonlijke gegevens om. Deze zullen wij nooit aan derden verstrekken.

Welke onderdelen gebruikt GSM Schagen voor de reparaties?

GSM Schagen hecht zeer veel waarde aan kwaliteitsreparaties en gebruikt daarom uitsluitend originele onderdelen voor uw benodigde reparatie.

Hoe lang duurt mijn reparatie als GSM Schagen de benodigde onderdelen hiervoor niet op voorraad heeft?

GSM Schagen streeft ernaar om zo snel mogelijk uw reparatie in orde te krijgen en daarom duurt uw reparatie in dit geval maximaal twee dagen.